woman man shoes
ミニマリズムをエッセンスに、「世界を虜にするスニーカーを作りたい」と願う気持ちをGHOUDは表現しました。
行き過ぎた飾り気を取り去り、クオリティそのものに拘る姿勢こそがGHOUDの原点。
コレクションのキーワードは3つ~ELEGANT, TIMELES, QUALITY。
GHOUDが生まれたイタリア・ベニスの地に根ざした製品作りには、世界を旅して得たインスピレーションが映し出されます。
常に最高の品質と独特のデザイン性を保ちながら、本物のイタリアンテイストを追求する、それがGHOUDのコレクションです。
DESIGNER PROFILE
2016 年 Veronica Sgarbossa とMauro Rubin によってスタートしたGhōud。
デザインには、美意識のある色や形、細部への追及、コントラストへの愛、
常識にとらわれない組み合わせをデザインへ落とし込んでいる。
そのデザインへのアプローチは柔軟性に富み、洗練されたラグジュアリーな
ディテールを併せ持った魅力的なスニーカーへと昇華させ、
イタリアのみならず、世界中の人々を魅了している。
DESIGNER PROFILE
A new approach, a contemporary and glamour sneaker that
brings together a casual and flexible spirt with self ‒ centered,
refined and luxury details. “The sneaker we put on”.
Ghōud was born in 2016 from the impulse of two outsider
as Veronica Sgarbossa and Mauro Rubin. Unexpected combinations,
sober eccentricity, love for the contrast, search for details
and the achievement of an antithesis between styles and colors
with an aesthetic taste.
FW20 SEASON CONCEPT
The dark brown of the earth after an incessant rain,
the ruby red of the leaves nestling on the wet grass,
the dark grey of the clouds just before an autumnal storm
and the military green of a fallow field:
here’ s coming the autumn,
as a big paintbrush that changes every color we lays eye on.
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